Kirjeitä pyllystäni

Hei, Kaaleppi K!

Pelottaako sinua joutua Hedvekkiin? Haluatko viettää koko loppuelämäsi ikuisuuden Manalan lieskojen nuoltavana ja Infernon pätsien korventamana ja siellä joutua aliendemoonien piinattavaksi kun ne soittaa sulle kokopäivät täysillä Tauskia ja joudut iäisyyden showtanhuamaan kepulaisten kansantanssiryhmän kanssa niin että tekohampaat vaan kolisee ja kello pysähtyy kokoajan kello 12:00! Kadu, ota Dziiiiiiiiiiisus sydämmmeesi ja laita mun tilille 500 euroa niin mun hyvä frendi Tukkajeesus noukkii sut ylöstempausjonon ohi Taivaaseen missä pääset istumaan Jullia sisko Miss Universumin oikealle puolelle niin että olet kolmekymmenen vuotiaana kauneimmillasi näköinen aina.

Kiristillisin terveisin Johanna joka nimi tarkoittaa Jumala on rahallinen


*          *          *          *          *          *


Hei, Hullu-Reettaliisa M!

Oletko hullu loviisalainen sukurutsaaja joka harjoittaa riettaita inseksiorgioita Perttuli-enosi ja isomumma Suoman ja mukana myös kaksoisveljesi Ilmari ja Jalmari  jos ne on päässy lomalle karkaamaan Nickbyn vankimielisairaalasta kanssa palvelutalon askarteluhuoneessa joka lauantai saunan jälkeen mutta ennen lottoarvontaa? Laita mun meikkipussitililleni heti suoraan 500 euroa niin et joudu Hedvekkiin jossa sun lihasi poltetaan irti suoraan sun luista joista tehdään luusoppaa Persepubille ja Baphometille!

Uskovajaisin terveisin Jobanna


*          *          *          *          *          *


Hei, Sepeteeus L!

Oletko homppeli sateenkaariruutana jota ei kiinnosta simpukkaviikot eikä tuoksuvat puutarhat ja jolla ei spermat mäjähdä seinille heti niin paljon kun lähtee kun näet pisaranmalliset silkkarit ja maailman kalleimmat aidot blondit kreitlengstukkahiustenpidennykset jotka on maailman kalleimmat tukkahiustenpidennykset täysin suoraan miamisesta eikä mitään halpaa ripellysmuovisontaa? En kalvaa sun niljaa homostelua Tukkajeesukselle jos laitat mun tilille heti 600 euroa.

Heterodoksein terveisin Profatty MMJT

PS: ÄLÄ OTA SITÄ MIKOSORISUA SINNE!!!!!!!!!!!!!!!!!


*          *          *          *          *          *


Hei, Pate G!

Jos haluat tukea mun tärkeää työtäni evankeläskinä niin voitko maksaa mun vuokran ja Goottiolville pizzaa myös tarvitaan ja pameja mulle. Mun käytetyt alushousut maksaa 345 euroa ja mukana myös haju. Laita myös mun tilille 400 niin sun ei enää tarvii pelätä että enkelit tulee sua vastaan pimeällä kujalla mansikkalaukkujen kanssa.


Evankeloisterveisin Isobelly joka nimi tarkoittaa että oot mulle velkaa vielä 500 euroa


*          *          *          *          *          *


Hej, Sven-Börje H!

Pelkäätkö että Jahve lennättää salamoita sun persukseen aina kun meet Alkoon hakemaan sahtia ja gambiinaa? Laita 200 euroa (tvål hundar euronas) ruskeaan paperipussiin sun talon taakse niin järkkään niin että Jahven salamat osuu sun sijasta sun pälliin naapuriin Vuohi-Gunnariin.

Ehtoollisin terveisin med vinliga helsningen Tunkki som namnen betydar Domkraftet

PS: Jos ei rahoja rupee kuuluu tunnin sisällä niin mun frendi Tukkajeesus ja sen apuri Piri tulee vetää sua pataan - misonmunxantut!


*          *          *          *          *          *

Comments

Popular posts from this blog

Näytön paikka

Rakkautta ja Hitleriä

#evolutionisalie